dilluns, 14 de juny del 2010

parets que parlen


































30 comentaris:

  1. la gent diu que són brutícia, a mi em sembla que fan corpòries les persones, que les treu de l'anonimat.

    ResponElimina
  2. jo abans tenia els meus dubtes, Clidi, ara no sé.
    Huashuashuas.
    Un filòsof com una casa.

    ResponElimina
  3. Fantàstiques parets!

    En això tinc contradiccions: Molts cops m'han semblat un "bandalisme" al bé comú - influïda per una educació en què aquest respecte a les coses de tots ha estat un pal de paller-. En d'altres en canvi em quedo atrapada pel que em transmeten. En aquest cas em situo en el segon posicionament.

    ResponElimina
  4. Jo també les trobo fantàstiques, Eulàlia.
    Suposo que si me les fessin a la façana de casa ja no m'agradarien tant. Sí, tens raó, som les nostres contradiccions.

    ResponElimina
  5. Aquesta pintada és per en Lluís Bosch.

    ResponElimina
  6. Ara mateix afegeixo aquest fotoblog al nostre blogroll!!!! Moltes gràcies, Matilde

    ResponElimina
  7. Agraeixo especialment aquesta pintada tan emotiva i lúcida (i lluminosa, ni que redundi l'adjectiu). La guardo amb el teu permís.
    Si algun dia saps pel Telenotícies que ha cremat algun temple catòlic ni diguis res de mi, o t'acusaré de còmplicitat i inducció.

    ResponElimina
  8. Doncs, si em permets Matilde, jo et dedico aquesta:

    http://sites.google.com/site/jpiilatinclub/_/rsrc/1245109825280/romanes-eunt-domum--a-lesson-on-latin-grammar/romani-ite-domum-716062.jpg

    ResponElimina
  9. Gràcies, Sílvia, i tant si t'ho permeto. També fa per en Brian!

    ResponElimina
  10. De res, Lluís, duia el teu nom!

    ResponElimina
  11. La de La belleza es tu cabeza, va per l'Andreu, un meu amic. Em sembla que la vam veure "en viu i en directe", ara fa cosa d'un any. Era al final (o al començament, vés a saber) del carrer Robadors, allà on estan construïnt la Filmoteca...

    ResponElimina
  12. Gràcies per la dedicatoria Matilde...i que siga asín.
    A mi m'agraden molt les pintades sobretot si són tant poètiques com aquestes que has penjat,perquè encara que no ho sembli...la poesia és al carrer.

    ResponElimina
  13. Matilde, per a mi les parets qe parlen són o aquelles que t'hi estampes (figuradament parlant), o aquelles que no aconsegueixen aïllar completament els sons de la còpula dels teus veïns.

    ResponElimina
  14. Fantàstic, recull! Jo també em dedico a recopilar-ne sempre que viatjo, em semblen autèntica poesia.

    ResponElimina
  15. Figuradament, parla? Els teus veïns copulen?
    Tinc por, Jordi!!

    ResponElimina
  16. Veí de les Corts14/6/10 18:19

    Avui penso en vosaltres: M'han fotut a folrar guies... A tantes coses que podria dedicar el meu temps... a fer rimes... a netejar les ales de papallones... a xuclar estrelles... bufar catifes... Doncs, a folrar.

    ResponElimina
  17. "La belleza es tu cabeza" l'he vist en llocs molt distants, i normalment diria jo associat a cases okupades. Però ara me n'adono que ha assolit una difusió enorme. Hauríem de fer una enquesta, però jo diria que el territori del grafiti abasta milers de quilòmetres. Un fenòmen de difusió, encara que explicable perquè els okupes funcionen en part com una agència de viatges alternativa: no fa massa vaig descobrir una web okupa on apareix la ruta de les cases okupades d'Espanya amb contactes i demés, per tal de fer un tour. Crec que és possible també fer-lo a escala europea. Ai, qui tingués vint anyets...!

    ResponElimina
  18. Ai, sí Lluís, això s'ha de fer als vint anys. Jo ara ja busco hotels que tinguin un metge en plantilla!!

    ResponElimina
  19. Veí de les Corts14/6/10 19:32

    La manca de voluntat descapacita, merci per la bona intenció.

    ResponElimina
  20. Si arribo a saber que avui dedicaveu parets, hauria fet un comentari.

    ResponElimina
  21. Gràcies, FAN, no esperava menys ;p

    ResponElimina
  22. A la remota boca sud del Túnel de la Engaña vaig trobar aquesta pintada: "Dios aprieta per NO existe", acompanyada d'aquesta altra: "Nada en vano, todo en vino".

    ResponElimina
  23. In vino veritas, Girb...I TRENTA!

    ResponElimina