dijous, 9 d’abril del 2020

carme noguera, arribar als 105 anys a poc a poc i d’un en un



Us presento la Carme Noguera, de 105 anys, la clienta de més edat de la Biblioteca Joan Triadú de Vic. La nostra veterana. Una màcula en un ull, una taca cega a la visió central que dificulta la lectura, l’ha obligada ha abandonar, fa cosa d’uns 4 o 5 anys, no us penseu, una de les seves ocupacions preferides (a banda de fer ganxet): llegir, és clar. I li sap greu. Molt. Però continua venint a buscar audiollibres. I és un goig atendre-la, cada cop que ens visita. Li tinc flaca, sí.
Ahir, dimecres 8, en Basté va conversar amb ella durant prop de mitja hora en el programa El món a RAC1.  Feu-vos un favor: escolteu-la.

Llegiu també  -- --> Carme Noguera, una oient de 105 anys: “Fa més de 100 anys que no he estat malalta”. El món a RAC1.

4 comentaris:

  1. Bon dia!
    la vaig sentir ahir fent coses per casa, i contenta de veure com aquí la podrem escoltar en podcast.
    Contenta de saber que passa per la biblioteca, una vida que en podríem fer un llibre.

    I ja veieu no hi ha millor salut que perdre´s en els llibres.

    Immma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo estava telepencant i vaig anar un moment a la cuina a buscar cafè i hi havia la ràdio engegada, na parlant per a ningú, i llavors aquella veu, aquella veu, fins que el cervell em va fer clic i la vaig identificar. No saps l’alegria que vaig tenir. Carme Noguera viva i bé!

      I va venint, oitant si va venint per la biblioteca. Un fenomen de la natura, això és el que és.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Sí que ho és, sí. I canviant de tema, aprofitant que et tinc aquí, diumenge caramelles, oi?

      Elimina