divendres, 15 de gener del 2010

el petit de cal eril

Penso que el Rock català atravessa el millor moment de la seva història. L’altre dia posavem una cançó de Manel, avui una altra d’el petit de cal eril. Quan vaig sentir sargantanes al sol vaig tenir una revelació.
Us en posem un parell però no us perdeu la caterineta i sobretot escolteu el disc!!!.
Per cert avui toquen a la sala Pasternak de Vic amb un altre crack le petit Ramon, un dia d’aquests us posarem alguna coseta. Boncapdesetmana.





8 comentaris:

  1. NO me'n sortia al post us paso un psrell d'adreces,....

    http://www.bankrobber.net/web2/ca/el-petit-de-cal-eril


    http://www.myspace.com/elpetitdecaleril

    ResponElimina
  2. M´agrada El petit de cal Eril, des que els vaig escoltar a la Jazz cava de Vic. Quines cançons!
    Imma

    ResponElimina
  3. ..i tant que si Imma, boníssims, i en directe també són tant bons?, llàstima que no pugui anar a veure'ls....

    ResponElimina
  4. Jo també crec que vivim un bon moment, tot i que no sé si se n'ha de dir rock. Pop? Neo-tradicional? Fusió (per sortir del pas)?
    Sigui com sigui, ja era hora de superar Els Pets i la resta.

    ResponElimina
  5. .-..si senyor, Lluís, pel què fa al nom jo li dic Rock tot i que és veritat que és una fussió ben peculiar avui n'he sentit que en deien folk psicodèlic....

    ResponElimina
  6. Doncs no els coneixia, Robert. Em miraré els vídeos quan no sigui "de servei"... Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  7. està molt bé, gràcies :) bon cap de setmana :)

    ResponElimina
  8. miquel hyde16/1/10 13:59

    rock i català és antitètic
    la bona música no té adjectius ni nacionalitats
    o és que si els japonesos toquen flamenc en direm flamenc japonès ?

    ResponElimina