dimecres, 17 de març del 2010

santoral

12 comentaris:

  1. ei! Sant Patrici! Festa a Irlanda! :)

    ResponElimina
  2. veus com les granjetes del feisbuc serveixen d'alguna cosa? ^^

    ResponElimina
  3. MU, avui rebreu moltes visites de vaques.

    ResponElimina
  4. Si mengen shamrocks seran vaques afortunades!!
    [el MU també les atrau força, sí]

    ResponElimina
  5. De tot se'n pot treure profit, Clidi.
    El meu pare sempre diu que fins i tot la tele, ben mirada, pot ser una font de saviesa! Clar que mon pare és un tipus estrany.

    ResponElimina
  6. La tele té indicis de saviesa a partir de la 1 de la matinada, no fos cas que els treballadors aprenguessin res.

    ResponElimina
  7. Veí de les Corts17/3/10 13:30

    Té raó el teu pare, Matilde; per posar un exemple, el meu gat em mira durant hores i em penso que deu aprendre alguna cosa; almenys a cada dia que passa fa més cara de savi.

    ResponElimina
  8. Imagino a un lector perdut pel seu desfici de lectures santorals...
    A qui hauria de llegir avui?
    A la Patricia Highsmith, al Patrick White...?
    I demà, Sant Salvador d'Horta?

    ResponElimina
  9. Todo sobre mi padre (i la tele): o l'engega i se'n va, o l'engega i s'adorm. Un savi.

    ResponElimina
  10. Si t'ho agafes pel cantó de la filiació geogràfica, Girbén,... Swift, Banville, Wilde, Stoker, Yeats, Beckett...(sorry, no conec cap dona!!).

    I si ets amant de la lliure (i turulata) associació d'idees, és un bon dia per a la Dublinesa de Vila-Matas, per exemple.

    El demà ningú l'ha vist.

    ResponElimina
  11. Allauuuuu!!! Per culpa teva hauré de fer un post. Tinc el títol: ai si caus.

    ResponElimina
  12. ...jo abogo per la biografia de Patty Hearts...FREE TANIA!!!!!o la de Patricio la simpàtica estrella de mar de Bob Esponja....

    ResponElimina