divendres, 16 d’abril del 2010

miratges a la carta

Al Veí de les Corts.

4 comentaris:

  1. Veí de les Corts16/4/10 10:07

    Deu que encara no m'he llevat; que encara estic somiant. Deu que que quan dormo hi veig clar, foll d'una dolça metzina... (suspir)

    Mira, Matilde, ja me l'imagino pels camps de l'Empordà, que me la trobo amb el llibre de Camus sota el braç... I el llenço a les escombraries!

    Et dec un somriure i un somni diurn, Matilde. Moltes mercès, que Déu t'ho pagui amb totes les coses que desitgis!

    p.d. I ara jo, com continuo treballant??

    ResponElimina
  2. Això són un parell de metàfores, i la resta són cuentus, oi Veí?

    ResponElimina
  3. Veí de les Corts16/4/10 10:54

    Ja sé que sona primitiu, però: davant d'unes bones metàfores, hi sobren tots els adjectius.

    Osti, si que m'he enlluernat que m'he deixat tots els (deu ser) de l'anterior comentari. Els mesos no passen envà, van deixant sediments...

    ResponElimina
  4. apunt per cinèfils que treballen al gong, fnac, mediamarket i/o altres supermercats de la cultura:

    la noia que surt al fotograma és la meva cosina i pertany al film hace un millon de años (o algo així)

    ResponElimina