dissabte, 14 d’agost del 2010

les bibliotecàries també riuen


5 comentaris:

  1. Aquest m'ha agradat molt. De vegades, entre dues estanteries de literatura de terror, veus passar una ombra de reüll. Quan mires més atentament, descobreixes que estaves sol a la biblioteca (sense comptar la bibliotecària, és clar).

    ResponElimina
  2. Aquest ha estat un cop baix. Jo hi hagués posat llibres de poesia.

    ResponElimina
  3. El dibuix te dues lectures; el Lluís n'ha vist una, l'Allau s'ha sentit interpel·lat per l'altre ;-)

    ResponElimina
  4. ,,humor en blanc i negre...

    ResponElimina
  5. Dr.Vilardekyll15/8/10 18:01

    Com que no sóc del vostre gremi, m'ha costat trobar-hi la gràcia. Suposo que als aficionats a la ciència no els n'hi farà gens, oi ?
    El que no em fa riure - o no l'entenc - és l'anterior sobre l'escriptor. M'imagino que es refereix a un prototipus determinat d'escriptor ; no crec que un Hemingway s'hi identifiqués gaire...

    ResponElimina