dissabte, 5 de novembre del 2011

eleccions



Vist ahir a Librosfera.

8 comentaris:

  1. No crec que en pobre Franz es vulgués presentar a unes eleccions. Però hi ha un personatge de "El castell", el sots-porter, que ja el tenim de president a la Generalitat.

    ResponElimina
  2. Jo penso que més kafkianament que els presidents actuals i futuribles no ho sabria fer. En canvi aquesta senyora que aguanta el cartell jo la votava ara mateix.

    ResponElimina
  3. Els camins del "coco" són inescrutables. Em miro la foto i penso que a la República de Plató no hi havien poetes, ni artistes en general (tret d'escultors, crec recordar). Els expulsa, acusats de crear desordres en la societat. Pastors, gossos i ramat, i prou.
    M'hagués agradat trobar aquesta foto en l'examen de filosofia de la selectivitat. Sí, a mi també em va caure Plató.

    ResponElimina
  4. "Platonssss d'albondigassss" (Les Luthiers dixit). Déu nos guardi dels intel·lectuals (o dels que se'n creuen!), que quan les seves propostes no arriben a bona fi, sempre és culpa dels altres "que no ho han fet bé". Per construir una piràmide a mi dóna'm un bon, i experimentat, mestre d'obres, que no pas un arquitecte. Perquè el segon, d'entrada, es passarà amb el pressupost de l'ajardinament perfecte, i el sarcòfag més calent a l'aigüera.

    ResponElimina
  5. Doncs jo crec que ha arribat el moment de postular la meva mare, que se'n va sortir, malgrat el panorama que tenia, la pobra, amb aquella economia domèstica farcideta de despeses i criatures (i sense rentadora)blablabla. Mare for president, ja!

    ResponElimina
  6. Dono suport a la moció, potser seria l'hora d'una cooperativa de mares de les d'antes :)

    ResponElimina