dimecres, 21 de desembre del 2011

se sabrà tot


Els premiats, d'esquerra a dreta: Jordi Folch, Ramon Erra, Marcel Riera, Joan Mas, Mercè Anguera i Sebastià Alzamora.

Nit de Santa Llúcia. El 14è premi Mercè Rodoreda de contes i narracions, dotat amb 10.000 euros, ha recaigut en Ramon Erra, que ha escrit La vida per rail, un recull de relats de diferents gèneres que tenen lloc en trens, en diverses ciutats europees. (Llegit a Ara.cat)

L'excusa per no venir al club era prou bona. L'enhorabona, doncs!


4 comentaris:

  1. Doncs sí, jo diria que està excusat. M'he quedat mirant els premiats i tret d'un cas que no diré trobo que fa bo de veure la renovació que hi ha.

    ResponElimina
  2. Bé, també podia haver fet com en Marlon Brando amb l'Òscar, vull dir enviar algú a recollir-lo, "en Ramon no ha pogut venir, que és a Vic parlant amb uns seus lectors" i blablabla. Sí, haig de deixar de menjar tant enciam, que em fa flipar.

    Trobo desacord en la dotació econòmica del Mercè Rodoreda. Ara acabo de llegir tres mil euros. Mentre li paguin!

    ResponElimina
  3. Quan guanya un llibre de relats de trens sempre penso en el concurs, tan ben pagat, que cada any convoca R.E.N.F.E..

    ResponElimina
  4. Doncs a mi qualsevol premi literari en general m'aboca (i m'evoca, també, però sense preposició) al concurs que organitzava (i encara organitza) la coca-cola. Un trauma infantil, Glòria. El tema era el ferrocarril, és clar.

    ResponElimina