dilluns, 23 d’abril del 2012

santoral


14 comentaris:

  1. Una subtil defensa de la tradició sobre les invasions bàrbares i tecnològiques. Ara bé: què és un sant?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, no és tant la defensa del paper relligat, com el fet que amb forma de llibre avui es col·loquen moltes coses estranyes. Un e-book és un llibre. El que no sé és com carai se celebrarà santjordi quan desapareguin els de paper.

      Un sant és una persona canonitzada per l'església catòlica, que és com dir un fenomen paranormal. Han d'acreditar miracles i coses així. A les bruixes les cremaven per molt menys!

      Elimina
  2. Avui, aquests del Núvol, regalen el primer e-single en català. El cotxe, de Toni Sala. I és un llibre.

    ResponElimina
  3. El llibre serà avui objecte d'inculte culte pagà a casa nostra. Què té a veure el Primavera amb La España en que yo creo de l'Aznar? Tot i això es veu que avui celebrem el dia de tots dos i de tots els altres llibres. I que avui es venguin tants llibres com tota la resta de l'any és realment motiu d'orgull nacional?

    Veig que ha desaparescut l'apunt d'ahir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, tens raó. És que ahir el vaig haver de despenjar per treure la foto de l'autora i no hi he pensat mai més! Ja va.

      Elimina
    2. Llestos, ja torna a ser-hi.

      Elimina
    3. Jo avui no en compro, perquè ja ho faig la resta de l'any i trobo que no em toca fer ni el gesto ni el gasto. No és motiu d'orgull, és una radiografia. Tot i amb això, m'encanta veure gent que habitualment no toca un llibre ni amb un pal fotent-se empentes per comprar-ne. És com un miratge.

      Elimina
    4. O com un miracle! Calla, que no sigui per això que van fer sant al tal Jordi.

      Elimina
  4. Gràcies pel Núvol, avui és el meu segon e-llibre :)

    ResponElimina
  5. Estudiant a fons el meu migrat pressupost, vaig encarregar per l'ocasió "Los Anillos de Saturno" del Sebald i el segon volum dels "Microgramas" del Walser. Fixa't tu quines "novetats"... I, tanmateix, quanta satisfacció garantida per endavant! Estic frisant com si fos un dels nanos que foten cua el dia de l'aparició d'un nou Javi Poter!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per molts anys, sanjordigirbén!!!!
      (No et moques pas amb mitja màniga, val a dir. Una compra excel·lent, sí senyor)

      Elimina
  6. I els sants hi són per posar-los espelmes. Quan no hi hagi llibres de paper farem processons a les biblioteques i cremarem encens. Bona diada, Matilde!

    ResponElimina