diumenge, 14 de juliol del 2013

kamasutra



Font: frikitecaris.


6 comentaris:

  1. El comentari anterior m'ha estovat el cor. No entenc perquè al meu blog no hi ha arribat aquest "comentari" tan interessant, al qual ara mateix em disposo a mostrar-li la meva adhesió incondicional.
    A banda d'això, he trobat a faltar la postura de lector kamasucràtic anomenada vulgarment 69, que és terriblement còmode.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo encara no m'he refet d'unes paraules clau de cerca que algú ha teclejat avui per arribar n'aquest blog: tienda trajes de buzo en las franquesas. Els camins del sinyor són inescrutables, diu la missionera.

      Elimina
  2. de casa al club: 01/02/13 - 01/03/13
    decasaalclub.blogspot.com/2013_02_01_archiv...‎
    Tradueix aquesta pàgina
    01/02/2013 - Caminamos por la fresca hierba hasta una especie de tienda de gasa .... impecablemente anudada; traje oscuro cruzado; pelo empezando a ...

    S'ho ha currat, no apareix fins a la pàgina 5

    Senyor, senyor...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, decasaalclub apareix a la pàgina 5 dels resultats de cerca i remet a un apunt sobre Philip Roth: "La alta figura que sale de entre los manzanos a saludarme lleva buzo y pantalón de jogging gris". Amb franquesa: em sembla que no li hem fet servei.

      Elimina
    2. Arggggg. Això d'anar mirar les cerques ja és un vici. Una d'ahir: busco amante secreta en el penedes. Pàgina 5, un altre cop, i remet a un apunt de Dickens.

      Elimina
    3. Qui sap si tenim un acord signat amb Google, de tal manera que, busquis el que busquis, nosaltres sempre sortim a la pàgina 5.

      Elimina