dijous, 1 de maig del 2014

joc de pistes


Coldplay amaga la lletra de cançons del nou àlbum en biblioteques públiques d'arreu del món, entre elles Barcelona

Una estudiant de 19 anys de la Pompeu Fabra localitza un sobre a la Biblioteca de Sant Pau-Santa Creu de la capital catalana

El sobre conté l'únic ‘Golden Ticket' amagat que li permetrà assistir al concert que el grup farà a Londres l'1 de juliol

El grup Coldplay va anunciar dilluns passat que havia amagat en nou biblioteques públiques d'arreu del món un sobre amb la lletra de nou noves cançons de l'últim àlbum Ghost Stories, escrites a mà pel líder del grup, Chris Martin. Una d'aquestes biblioteques ha resultat ser la de Sant Pau-Santa Creu de Barcelona. Una estudiant de 19 anys de la Pompeu Fabra és la que va aconseguir localitzat el sobre, que tal com havia indicat Coldplay via Twitter, estava amagat dins de “llibres de fantasmes”. En concret, la Judit Garriga, el va localitzar dins el còmic d'El gos dels Baskerville, una novel·la sobre Sherlock Holmes, d'Arthur Conan Doyle.
Judit Garriga ha explicat a El món a RAC 1 que va veure a través del compte de Twitter una de les pistes que Coldplay va piular per motivar els seus seguidors a buscar el sobre dins dels llibres. En aquells moments es trobava dins la biblioteca i des d'allà, ja va veure que hi havia altres fans buscant entre les estanteries. La sort va fer que fos ella la que aconseguís localitzar el llibre en concret.
Coldplay va llançar la pista a les 16h d'aquest dimarts i la Judit Garriga va localitzar el sobre només una mitja hora després, moment en què va penjar una foto amb el sobre i la lletra True Love a Twitter.
Golden Ticket
Però la sorpresa no acaba aquí, perquè dins del sobre aquesta universitària de Cardona va trobar també un “tiquet d'or”, l'únic que els Coldplay havien amagat entre els nou sobres. Aquest tiquet li permetrà viatjar, amb un acompanyant, a Londres el pròxim 1 de juliol per assistir al concert que el grup farà al Royal Albert Hall.

La Judit Garriga, amb el contingut del sobre amb una de les
lletres de Coldplay i el ‘Golden Ticket' 
Foto:@COLDPLAY.

5 comentaris:

  1. Amb franquesa, després d'haver llegit Perduda, això dels jocs de pistes em suscita certa inquietud.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui m'he llevat ostentosa, veig. Ho dic per 'suscitar', que deu ser el 'pedanterme' de 'provocar' o de 'causar', oi? Oi.

      Elimina
  2. a veure si pren exemple l'espringstín abans que faci catúfols. No em mouré de la biblioteca, la que sigui ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps, Clidi, ara acabo de recordar que fa uns quants anys (jo sí que no em moc de la biblioteca, un dia d'aquests em caurà el sostre a sobre) l'Enric Martín, professor de literatura del Callís, va muntar una mena de joc de pistes per als seus alumnes a la biblioteca. No ens va avisar i, tot plegat, a l'hora d'endreçar, trobàvem roses vermelles dintre de novel·les. Com que al meu caparronet no li calen estímuls externs, vull dir que estic com un cencerro, en una setmana vaig passar de la curiositat a l'acolloniment, vinga a recollir roses (les posava en un gerro) i vinga a llegir els fragments de les novel·les on apareixien. A sobre, per acabar d'embolicar la troca, els fragments assenyalats eren d'allò més truculents, dones que s'estimbaven per penya-segats i coses així. Total, que de poc no em trec una llicència d'armes per anar a la feina. Massa pelis, massa llibres. Al final vaig treure l'entrellat (crec que vaig atrapar una alumna 'con las manos en la rosa' i la vaig sotmetre a un tercer grau): aquell trimestre tocava el romanticisme. Càsum l'Enric, que la meva salut mental no està per a gaires sobresalts.

      Elimina
    2. Òndia, que bo! un mestre dels de bo de bo! em pensava que això era un mite! Això sí, avisar-te hagués estat tot un detall ^^

      Elimina