dilluns, 13 de novembre del 2017

in memoriam




Fina Rodríguez Mataró
12|8|1947  -  8|11|2017


3 comentaris:

  1. Em va trucar fa cosa d'uns 10 dies. Havia rebut un avís de reclamació. L'endemà va fer tornar el llibre.
    —M'estic morint, Mati.
    —Collons, Fina.
    —No pateixis, estic molt tranquil·la.

    Ara no sé qui em demanarà, periòdicament, L'home sense atributs. Merda. Quin greu.

    ResponElimina
  2. Passava que dir-vos que es publica LA MORT I LA PRIMAVERA de la MERCÈ RODOREDA si aneu al twitter d´en Jordi Nopca en veureu piulades delicioses.
    Em sap molt greu la mort de la Fina Rodríguez. Descansi en Pau.

    Imma
    A veure si podem llegir L´home sense atributs i ella se´ns fa present.
    Gràcies per recordar-la

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha sabut molt i molt greu. I sí, el dia que clavi queixalada als atributs de l'home, o com se digui (no l'he llegit mai), no me la trauré del cap. Com si ho veiés.

      Elimina