diumenge, 9 de setembre del 2018

banda sonora


—Quin llibre llegiu aquest mes?
—El mar, el mar.
—Ah, ♪ ♫ ♬El maaar, el maaar♪ ♫ ♬...Ha ha ha.
No sé quanta gent m'ha arribat a taral·lejar, amb més o menys fortuna, aquesta coneguda cançoneta de la música popular, per culpa del títol de la novel·la de la Murdock que llegim aquest estiu. Era inevitable.



Semblava que ja s'havia de quedar com a banda sonora oficial si no fos que, a mesura que avançava la lectura, anava sentint en somort una altra cançoneta que ni feta exprés per a l'estranya sensació que em despertava la novel·la: la impressió d'estar assistint a una representació teatral, dirigida per l'inefable Charles Arrowy. Així va ser com (finalment!) vaig aconseguir treure'm Els Manel del cap per ocupar-lo amb el ♪ ♫ ♬Teatro, lo tuyo es puro teatro...♪ ♫ ♬ de la Lupe, cosa que, convindreu amb mi, escau la mar de bé (ha ha ha, també) al tal Charles Arrowy dels trons. Ni feta a mida.





8 comentaris:

  1. Quina manera d´alegrar-me el dia amb la cançó de la Lupe: Teatro, lo tuyo es puro teatro.
    Una lectura a la cua de l´estiu:

    "El mar que s´estén davant meu mentre escric, més que guspirejar, resplendeix sota el sol insípid demai.Mentre canvia la marea, esreclina tranquil.lament contra la terra, gairebé sense cap resta d´ones ni escuma.Prop de l´horitzóésd´un to..."

    Imma

    ResponElimina
  2. Aprofitaré per fer un cuncrús. Quin llibre representa que llegeix la noia de Al mar dels Manel?

    ResponElimina
    Respostes
    1. ♪ ♫ ♬Dormo una estona, ara que bufa de mar,
      així estirada se’t veu espectacular,
      llarga i blanqueta a la sorra llegint
      intrigues vaticanes de final inesperat♪ ♫ ♬

      Elimina
    2. El Codi Da Vinci? (Tot i que tant com "final inesperat"...)

      Elimina
    3. Jo diria que sí, Eva A.
      No sabria dir què és més dolent, si el llibre o la peli.

      Elimina
    4. És trist, això de fer cuncrusos sense premi. De moment, apunta't un tanto. Aviam si aconsegueixo una mica de pressupost i et fem un detallet.

      Elimina
    5. La pel·li no l'he vista, i no crec que ho faça. El llibre sí que me'l vaig llegir. Me'l vaig acabar i tot!

      Elimina
    6. Jo també el vaig acabar, i asseguda a la sorra, per cert.

      Elimina