dilluns, 31 de maig del 2010

dia del blocaire en crisi 2010



La cosa ve d'aquí i d'aquí.

15 comentaris:

  1. i tal dia (31 de maig) farà un any! :P

    ResponElimina
  2. Estic en crisi: què publicarem el dia de la crisi del 2011?

    ResponElimina
  3. No patiu, ja se li acudirà alguna cosa a en Leb!!

    ResponElimina
  4. Amics, si voleu copsar quin pa hi donen avui, mireu-vos el blogroll de l'Allau. Fa cosa i tot.

    ResponElimina
  5. Si més no, aquest cop ningú ens podrà dir que em perdut una oportunitat de callar.

    ResponElimina
  6. Blogfòbic31/5/10 16:36

    I per què no, en lloc de dia, un mil.leni de la desaparició de les palles mentals, també conegudes a internet com BLOGS ?

    ResponElimina
  7. Brian, la teva crisi invertida(marica, que diu, l'Allau) m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  8. Benvingut Blogfòbic, només em faltaves tu.
    I quina aversió tan curiosa, la teva, que t'empeny a deixar rastre en allò que odies. Tret que t'agradi patir, és clar. Masoquisme, se'n diu d'això.

    Hyde?

    ResponElimina
  9. No patiu, ja sóc aquí. A veure si us traieu la son de les orelles (tenen son les orelles?) i escriviu un post digne de mi. Us repto.

    ResponElimina
  10. Ale, "a jugar"...
    ah, aquest no es en pynchon encara que ho era el 192... i pico. Sóc Jo, en Ferran / Pablo.

    ResponElimina
  11. Veí de les Corts1/6/10 8:59

    N'estic fins els "pollons" de crisis i de parafarnàlia. Dec passar-ne per una...

    ResponElimina
  12. Veí, doncs jo he arribat a la conclusió que això meu no és una fase circumstancialment adversa, pa mi que s'ha quedat a viure.

    ResponElimina
  13. Veí de les Corts1/6/10 10:28

    No, Matilde, no, això teu, per molt que dissimulis, forma part del teu encant.

    ResponElimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. Ser arreu no és garantia de res, benvolgut missatger dels déus! Si per cas, de voltar molt...

    ResponElimina