dijous, 1 de setembre del 2011

renovar-se en sintonia





El relat, ben aviat.


6 comentaris:

  1. Bon dia! M'apunto a seguir els dos darrers, que són dues novel·les amb les quals fa anys que em menjo l'olla. Especialment amb en Céline.

    ResponElimina
  2. Bona tarda, Lluís Bosch! Sí, la programació és un tema. El canvi d'aspecte de la guia, un altre. (sobretot la intervenció de l'amic Jordi Girbén, d'aquí ve el renovar-se en sintonia).
    N'haig de parlar, de tot això. Donaré tota mena d'explicacions, suprumetu. Però avui no, que la vida m'arrossega amb les seves coses. Us haureu de conformar amb l'estampeta. I dispenseu les molèsties.

    ResponElimina
  3. Oooooh :( Jo que pensava que tindrieu al meu estimat Paasilinna...

    ResponElimina
  4. En principi sembla que en aquest curs no pot ser, Skaði, però fixi's que encara falta la programació de març a juny, que no ens hi cabia (això i que encara no sabem ben bé què), així que no es lamenti que potser acabarem udolant :-)

    ResponElimina
  5. Ep, MU, queda bonic vist aquí!
    No he dit res abans perquè era pels puestos del Montseny.

    ResponElimina
  6. Fa un goig que mata, Girb!!
    Quin luxe: guia amb il·lustració original. Homèric.
    MUac, Girb, MUac.
    Avera si la setmana que ve hi poso una mica de lletra, que estic mig engorronida.

    ResponElimina