diumenge, 3 de novembre del 2013

l'oracle





4 comentaris:

  1. Tot i que, si m'ho proposo, puc arribar a copsar (i, fins i tot, compartir, diria) l'esperit del lema -rotllo dades vs. informació, que si coneixement i entropia i coses d'eixes- la lletra no m'escau gens. Em va baldera i la trobo un pelet presumptuosa i imprudent. I després està la religió. Vull dir que jo crec en allò de una bona pregunta il·lumina més que mil respostes (ni que siguin encertades). 100% AUXILI@R no col·legiada.

    ResponElimina
  2. Això de l'@ per incloure els dos gèneres, no deixa de ser una collonada. Especialment en català.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això, la bibliotecaria rova. Ple de faltes d'ortografia.

      Elimina
  3. Com més me la miro, més ràbia em fa. És una barreja de:
    L'Oreal, porque yo lo valgo
    i
    Entre los zumos refrigerados, puede encontrar: zumo Pascual, almacenado y transportado a temperatura ambiente, o zumo Don Simón, almacenado y transportado siempre en frío. Don Simón: auténtico zumo refrigerado.

    En fi.

    ResponElimina