diumenge, 10 de novembre del 2013

book map




DOROTHY. Book Map. £25. Visa Sí.




6 comentaris:

  1. Prenent com a base d'operacions un mapa de la ciutat de Londres (on a turn of the century London street map, diuen ells. Que no sigui del XIX al XX, que ja sabeu que a mi l'anglès em confon), han rebatejat carrers, places i parcs amb els títols de més de sis-centes obres de la història de la literatura (anglesa, bàsicament, tot i que han inclòs algun títol foraster). Tot distreu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Poètics però no tontos: 25 lliures, la broma.

      Elimina
  2. Un joc de taula per a lletraferits.... ja l'estic dissenyant en el meu cap..... farem la primera pela! Després vindrà el joc de taula dels gojos.... quin mareig!

    ResponElimina
  3. El joc de taula ja està inventat! Es diu Bookopoly (no és broma) i es pot comprar a Amazon per 19,99$. Aquí.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JA ME L'HE COMPRAT, MATILDE!!!! Farem una timba????? Vaaaaa!!! És que jo, tot el que sigui jugar!

      Elimina
    2. Buenoooo, valeeee, d'acord. Jo poso els quicos, els ganxitos i la mirinda, però m'has de donar peixet, que tinc molt mal perdre.

      Elimina