dimarts, 16 de febrer del 2010

ventre blanc













Amb guió i direcció de Jordi Lara i fotografia i edició de Jordi Crusats i Sergi Lladó, el film Ventre Blanc és una faula tragicòmica que ens parla d’altres maneres de ser feliç que no tenen res a veure amb tenir cotxe, parella, hipoteca. Una història mística i alhora delirant sobre l’amor, el transcendent i la caducitat de les coses.

L’estrena està prevista per a l’abril de 2010.

vb_hd from cruvimeo

Si en voleu saber més: VENtRE BLANC.

5 comentaris:

  1. ....yo para ser feliz quiero un camión....

    per cert, ahir, coincidint amb la gala dels Goya vaig veure una peli que em va agradar molt tres dias con la família de Mar Coll una ESCAC's lady, la recomano a tothom, a veure si m'atreveixo a fer-ne un post....el que més em va agradar és la direcció actors, la noia aqulesta de l'arrecada fugissera dona una lliço de com dirigir mostres de la interpretació com Ramón Fontserè, Eduard fernandez o F.Orella, aquest darrer està senzillament espectacular...

    ResponElimina
  2. Vaja! Això sí que és agosarat: fer una crítica d'una peli abans d'estrenar-la...

    ResponElimina
  3. ...una crítica?

    si et refereixes al ventre blanc, la Matilde no fa cap crítica es limita a copiar el que diuen ells de si mateixos i si et refereixes a tres dias con la familia...no, segur que no et refereixes a aquesta.

    ResponElimina
  4. Avui ja he parlat amb en Jordi Lara, i hem quedat entesos per dimarts que ve.
    Ens veiem al club.

    ResponElimina
  5. Ei, Miquel, jo també he tingut notícies! Sí, sembla que dimarts ens veurem les cares.
    L'Imma, la gran espaviladora d'ocells, no podrà ser-hi. M'ha trucat avui i diu que serà fora. No m'ho puc creure!

    ResponElimina