dimecres, 21 de març del 2018

la feina de la teva vida


The Librarian és una entrega de la sèrie Your Life Work*, una mena de guia orientativa sobre professions feta pel govern del Estats Units i adreçada, segurament, als alumnes de secundària, en pla Saló de l'Ensenyament. The Librarian es va filmar a la biblioteca de l'Iowa State College (ara Iowa State University) el 1946.

[Font: Lluís Agustí @LluisAgusti]
____________
P.S.: Vull creure que en van fer més capítols (què sé jo, astronaut, firefighter, doctor, tinsmith, broker, stripper...), però no he set capaç de trobar-los...

10 comentaris:

  1. Urbach, escolti, llegeixo el seu blog amb interès des de la distància que m'impedeix apuntar-me al club de lectura, però no puc estar-me de dir-li que té tota la raó: aquest Moehringer sap com s'explica una història. Moltes gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro, Zaca. Què has llegit? El bar... o El campeón ha vuelto? Open?

      Elimina
    2. El bar... És molt molt americà. Però hi ha moments enlluernadors: el clau al costat del barranc, els dos bibliotecaris parlant-li de la por, la conversa amb el tiet sobre la nòvia morta...
      Zaca

      Elimina
    3. Sí que és ianqui, sí. I amb molta testosterona. Tot i així, jo m'hi trobo la mar de bé, en aquest bar. Salut!

      Elimina
  2. Ara se m'ha acudit, Zaca, que no et cal apuntar-te al club de lectura. Em temo que ja en formes part. Avantatges del món virtual!

    ResponElimina
  3. Us estimo la bona voluntat, però res no és comparable a parlar de llibres en directe.
    Z

    ResponElimina
  4. He trobat els vídeos del farmacèutic , de mecànic de cotxes i de fuster...

    Amb els vostres comentaris m’heu fet agafar ganes de llegir en Moehringer, i si no fos perqué estic passant una fase misántropa m’afegiria al vostre club. Lo de la distància física tampoc ajuda.

    ResponElimina
  5. Aviam si algú inventa ja d'una vegada per totes el teletransport. Com a Star Trek.

    ResponElimina
  6. Pel que fa als vídeos, segur que vaig començar a buscar per stripper, sense èxit...

    ResponElimina